Индивидуален парфюм

Създаването на индивидуален парфюм е несравнимо преживяване, както за мен като парфюмерист, така и за вас като клиент.

Индивидуалният парфюм носи вашата вибрация. Той има способността да допълва вашето излъчване, като подчертава най-доброто у вас.

Какво влиза в състава на парфюма?

Индивидуалният парфюм е съставен изцяло от натурални компоненти – етерични масла, абсолюта, СО₂ екстракти, тинктури и конкрети.

Как процедирам

Изборът на ароматни материали при композиране на индивидуален парфюм е съобразен както с вашите лични предпочитания за аромати, така и с психо-емоционалното въздействие и желания ефект от крайния аромат на парфюма.

Среща за избор на аромати

За да подберем правилните ароматни материали, които да влязат в състава на вашия индивидуален парфюм, имате две опции:

  • Среща на живо в ателието в Трявна в рамките час и половина, където обсъждаме представата ви за вашия парфюм и ви показвам различни аромати, за да проверя какво харесвате, или
  • Онлайн среща през Zoom за около 45 минути, по време на която отново обсъждаме вашата представа и възможните аромати.

Мостри

Две седмици по-късно ви изпращам мостра в опаковка от 1.5 мл, която да тествате и усетите. Ако този аромат съвпада с вашите представи, пристъпвам към приготвянето на по-голямо количество от 15 мл.

В случай, че има разминаване, приготвям втора мостра от 1.5 мл и отново ви я изпращам. Всяка мостра се заплаща при получаването ѝ, заедно с куриерските такси. Цената на една мостра е 10 лв.

Максимумът от мостри, които ще направя, е три. Според моя опит, тази бройка е достатъчна, за да се направи парфюм, който съвпада с предпочитанията на клиента.

Времето за приготвяне на всяка различна мостра е две седмици.

Краен резултат и цени

Финалните парфюми могат да бъдат приготвени в алкохолна или маслена база. При алкохолния вариант получавате един парфюм в опаковка от 15 мл. Цената му е 80 лв. При масления вариант получавате парфюма в опаковка от 10 мл с рол-он. Неговата цена е 55 лв. Разходите за доставка са за сметка на клиента.